Gabriela Cristea, acuzată că păcălește oamenii care comandă celebrii cozonaci: „Sesizați ANPC”

Gabriela Cristea a fost recent implicată într-un scandal legat de calitatea cozonacilor pe care îi comercializează sub brandul “Fărâma”. Numeroase românce care au comandat aceste produse au acuzat-o pe vedetă că le-a dezamăgit, susținând că produsele nu au fost pe măsura așteptărilor și că au întâmpinat probleme legate de livrare și comunicare.

Deși prezentatoarea a ales să ignore criticile și să elimine comentariile negative de pe platformele online, acestea au fost aduse în discuție de către pagina de Instagram “ Viperele Vedele”. Acestea au publicat mesajele de nemulțumire ale clienților pe propriul lor cont.

Mulți dintre aceștia s-au plâns că au plasat comenzi de cozonaci la prețuri ridicate, dar au primit produse de calitate inferioară sau nu au primit coletul la data stabilită.

În ciuda promovării intense a diverselor sortimente de cozonaci, precum cel cu fistic, mere, nucă, caramel sau ciocolată, mulți consumatori au fost dezamăgiți de gustul și aspectul produselor. Prețurile ridicate practicate de soția lui Tavi Clonda pentru acești cozonaci artizanali au fost considerate exagerate de către unii clienți, care au comparat raportul calitate-preț cu alte produse similare disponibile pe piață.

Reacțiile publicului au fost mixte, unii exprimându-și susținerea față de vedetă și apreciind eforturile sale de a se extinde în domeniul gastronomiei, în timp ce alții au criticat lipsa de transparență și comunicare din partea acesteia.

În plus, acuzațiile de înșelăciune și lipsa de respect față de clienți au stârnit un val de nemulțumiri și au dus la apariția unor discuții aprinse pe rețelele de socializare. Mai mult decât atât, mai mulți români au transmis că vor sesiza Protecția Consumatorului, fiind dezamăgiți de vedetă.

 

Moderatoarea de la Antena Stars este criticată destul de des în mediul online, indiferent de deciziile pe care le ia. Recent, ea a fost acuzată că nu respectă Postul Paștelui.