Fostul preot Daniel Balaş, despre reîncarnare. Adevărul pe care Biserica îl ţine ascuns de secole

Fostul preot Daniel Balaş susţine teoria reîncarnării şi vine cu dovezi în sprijinul acesteia. Mai mult, fostul părinte atarge atenţia asupra faptului că, la un moment dat, a existat un capitol despre Reîncarnare în Biblie, dar acesta a fost eliminat de împăraţii Iustinian şi Teodora.

Daniel Balaş despre reîncarnare. Daniel Balaş susţine că Reîncarnarea a fost eliminată din Biblie mai cu seamă la dorinţa Teodorei, care, deşi săvârşise multe crime, îşi dorea cu disperare să fie divinizată de popor. În capitolul Reîncarnarea ar fi stat scris că cel ce a săvârşit crime împotriva aproapelui se va reîncarna ca să-şi ispăşească pedeapsa.

Fostul preot Daniel Balaş susţine teoria reîncarnării şi vine cu dovezi în sprijinul acesteia. Mai mult, fostul părinte atarge atenţia asupra faptului că, la un moment dat, a existat un capitol despre Reîncarnare în Biblie, dar acesta a fost eliminat de împăraţii Iustinian şi Teodora.

Daniel Balaş despre reîncarnare. Daniel Balaş susţine că Reîncarnarea a fost eliminată din Biblie mai cu seamă la dorinţa Teodorei, care, deşi săvârşise multe crime, îşi dorea cu disperare să fie divinizată de popor. În capitolul Reîncarnarea ar fi stat scris că cel ce a săvârşit crime împotriva aproapelui se va reîncarna ca să-şi ispăşească pedeapsa.

Tainele reîncarnării au rămas taine pentru oamenii care nu au vrut să cunoască realitatea. Mulţi merg după sloganul: Crede şi nu cerceta. Biblia a fost modificată în anul 553 de împăratul Iustinian şi împărăteasa Teodora, atunci când au convocat consiliul cu papa şi episcopii şi le-au cerut să scoată din Scriptură tot ce ţine de reîncarnare. Clericii au încercat să se opună cumva, dar cei doi împăraţi au asasinat doi papi şi câţiva episcopi, fără a mai pune la socoteală şi preoţii. Atunci, ceilalţi reprezentanţi ai Bisericii, morţi de frică, semnează şi votează tot ce ordonă teribilul cuplu imperial.Teodora, până să ajungă pe tron, a practicat prostituţia. Mai grav, omorâse foarte multă lume, iar asta o neliniştea pentru că în Reîncarnare scria aşa:

Cine şi-a omorât aproapele ca trebui să se reîncarneze pentru a-şi plăti crimele, iar Teodora avea mâinile pătate de sânge, iar ea dorea să fie divinizată. Biserica s-a suspus repede şi a executat ordinele mai-marilor.Biserica ne spune că, după această perioadă de vieţuire pe pământ, vom merge în iad sau în Rai, depinde cum am trăit viaţa. Biserica ne prezintă un Dumnezeu nedrept,Să ne imaginăm că Dumnezeu creează două suflete, pe Gheorghiţă şi pe Vasilică. Amândoi vin pe pământ, dar în familii diferite. Pe Gheorghiţă îl trimite la o familie bună, care e crescut în rugăciune, ajunge la o şcoală de rugăciune, creşte şi se face preot, face doar acte de caritate şi împrăştie binele pretutindeni. La sfârşit, moare şi e înmormântat frumos cu slujbă şi mâncare bună.Vasilică se naşte într-o familie de hoţi, maică-sa e o prostituată care fuge în lume, iar el e crescut de tată, care este un hoţ notoriu, care îşi petrece viaţa prin puşcării. Vasilică ajunge pe străzi, fură, comite şi o crimă şi ajunge la închisoare unde moare singur.Să presupunem că cei doi mor în acelaşi timp şi ajung la Dumnezeu. Ce va decide Dumnezeu? Că Gheorghiţă ajunge în Rai şi Vasilică în iad? Şi apoi nu începe Vasilică să protesteze că de ce s-a născut într-o familie plină de neajunsuri şi frustrări, că dacă se năştea şi el într-o familie în care rugăciunea predomina şi avea bogăţi, poate nu ajungea în această situaţie?

Dacă negi reîncarnarea, crezi într-un Dumnezeu extrem de nedrept. Şi nu veniţi la mine că acel copil suferă din cauza păcatelor părintilor. E ca şi cum mă supără pe mine un băiat şi eu îl bat pe frate-su că e din aceeaşi familie. Nu veniţi la mine nici cu fleacuri că Dumnezeu îl încearcă să-i vadă credinţa pentru că există pe lume nişte tentaţii atât de puternice încât nici măcar un înger nu ar face faţă, ca să nu mai vorbim de bietul Vasilică, care e încercat de mic copil, fără să aibă vreo noţiune de bine sau de rău.Evanghelia de la Ioan cap 12 spune aşa: Dacă aude cineva cuvintele mele şi nu le păzeşte, nu eu îl judec, că n-am venit să judec lumea, ci să o mântuiesc.

Deci Dumnezeu nu e judecată, nu e pedepsitor, ci dătător de mântuire, adică de fericire.
Biserica susţine că vom fi judecaţi şi după moarte, şi la sfârşitul veacurilor. Deci ce faci în această viaţă, vei suferi în următoarea. Dacă omori cu vorba sau cu fapta, în următoarea viaţă vei simţi şi tu crima pe propriul corp. Dacă judeci în această viaţă homosexualii, bătăuşii, criminalii, e posibil să vii în următoarea şi să fii judecat de alţii. Căci spune Hristos la Matei cap 7: Nu judecaţi ca să nu fiţi judecaţi, căci cu judecata cu care veţi judeca, veţi fi judecaţi şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura.Deci spune destul de clar că ceea ce faci acum o să răsune în următoarea viaţă. Iar dacă vei ajunge să trăieşti viaţa atât de frumos, vei merge la următorul cer. Pentru că sunt şapte ceruri. Chiar ne spune Apostolul Pavel în Epistola a 2-a către Corinteni: Cunosc un om care acum 14 ani, fie în trup, fie în afară de trup, a fost răpit până la al treilea cer. Deci unde este iadul? În falsa realitate indusă celor adormiţi în conştiinţă. Asta e frica cu care Biserica sperie”, spune Daniel Balaş într-un clip postat pe reţelele de socializare.